Zamawiający:
Gmina Kleszczewo ul. Poznańska 4 63-005 Kleszczewo

Tytuł przetargu:

Przebudowa ulic Świerkowej, Bukowej i Tulipanowej w Tulcach

CPV:

45-200-000-9   Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45-233-120-6   Roboty w zakresie budowy dróg

45-233-200-1   Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45-233-252-0 Podbudowy, nawierzchnie, roboty wykończeniowe, urządzenia bezpieczeństwa ruchu, elementy ulic.

45100000-8      Przygotowanie terenu pod budowę

45231100-6      Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

 

Tryb zamówienia:
przetarg nieograniczony poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP


Warunki:

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu.  Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie:

    a) spełniania warunków  udziału w postępowaniu, określonych przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ.

    b) braku podstaw wykluczenia.

2. Oświadczenia o których mowa powyżej w pkt. 1 należy złożyć na wzorach załączonych do SIWZ. Załącznik Nr 1 stanowi oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu. Załącznik Nr 2 stanowi oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania.

3. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w rozdz. V pkt. 1 SIWZ.

4.  Warunki udziału w postępowaniu.

1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:

a)  Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o  ile wynika to z odrębnych przepisów.

b)  Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.

c) Zdolności technicznej lub zawodowej.

2)  Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.

3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

4) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

5) Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

5. Określenie warunków udziału w postępowaniu.

1) Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu odnośnie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.

2) Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej,  jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności  cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną:

-  min.  200.000PLN. dla I części zamówienia

-  min. 1.000.000PLN. dla II części zamówienia

W przypadku składania oferty na obie części zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest wykazać ubezpieczenie na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1. 200.000 PLN.

 

3) Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że:

a)    wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie drogi w zakresie konstrukcji drogi łącznie z nawierzchnią z kostki brukowej o wartości brutto nie mniejszej niż:

- 250.000zł.  brutto dla I części zamówienia

-800.000zł. brutto dla II części zamówienia

Wykaz należy sporządzić wg Załącznika Nr 4 do SIWZ wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane  i ukończone   prawidłowo.

b)   dysponuje następującym osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, min. odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi posiadających uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie bez ograniczeńw specjalności drogowej i branży instalacji sanitarnych. Wykaz należy sporządzić wg Załącznika nr 5.

 

Termin realizacji:
31 lipca 2018r.

 

Osoba odpowiedzialna:
Ewa Olczak w kwestiach technicznych, Magdalena Trubłajewicz- w kwestiach formalnych

Miejsce składania ofert:
Urząd Gminy w Kleszczewie, ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo, pok. 16 - Sekretariat - I p.

Oferty można składać do:
2017-01-15 godz: 09:00

Otwarcie ofert:
2017-01-15 godz: 10:00

Miejsce otwarcia ofert:
Urząd Gminy w Kleszczewie, ul. Poznańska 4 pok. 7 sala konferencyjna - parter.

Kryteria wyboru:
cena oferty brutto - waga 60%
okres gwarancji na wykonane roboty w miesiącach - waga 40%

Wadium:
- 9.000zł -w przypadku składania oferty na część I przedmiotu zamówienia

-   45.000zł - w przypadku składania oferty na część II przedmiotu zamówienia

W przypadku składania oferty na wszystkie  części przedmiotu zamówienia wadium należy wnieść na każdą z części oddzielnie.

 

Uwagi:

Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.

3. Przedłużenie  terminu  związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Jeżeli przedłużenie terminu związania ofertą dokonywane jest po wyborze oferty najkorzystniejszej, obowiązek wniesienia nowego wadium lub jego przedłużenia dotyczy jedynie wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.

4. Odmowa wyrażenia zgody, o której mowa powyżej w pkt 2., nie powoduje utraty wadium.

5. Na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7a ustawy Pzp zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wykonawca nie wyrazi zgody, o której mowa w art. 85 ust. 2 ustawy Pzp, na przedłużenie terminu związania ofertą.

6. Zamawiający  dopuszcza  możliwość składania ofert częściowych:

1) Część I

2) Część II

Zamawiający dopuszcza złożenie ofert na wszystkie części przez jednego Wykonawcę, z zastrzeżeniem, że wybór oferty najkorzystniejszej na poszczególne części będzie dokonywany oddzielnie. Zamawiający dopuszcza udzielenie dwóch części jednemu Wykonawcy. Zamawiający zastrzega, że wszystkie warunki realizacji przedmiotu zadania opisane w niniejszej SIWZ dotyczą każdej części osobno.

7.Zamawiający nie przewiduje:

-         Zawarcia umowy ramowej.

-         Możliwości składania ofert wariantowych.

-         Rozliczeń w walutach obcych.

-         Aukcji elektronicznej.

-         Zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

8.Zamawiający  przewiduje  udzielenie  zamówień  polegających  na  powtórzeniu  podobnych robót  budowlanych  w  oparciu  o  art.  67  ust.  1  pkt.  6 ustawy  PZP,  do  wysokości  30 % wartości  zamówienia podstawowego (dla części I i II) i  zgodnych  z  przedmiotem  tego zamówienia.  Zamówienie  będzie  mogło  być udzielone  w  przypadku,  gdy Zamawiający będzie dysponował środkami na jego realizację i na warunkach zgodnych z zamówieniem podstawowym. Ceny  za poszczególne  pozycje kosztorysowe  nie  będą  mogły  być  wyższe  niż  ceny  zaproponowane  w  zamówieniu podstawowym, a w przypadku ich braku umowa zostanie zawarta po przeprowadzeniu negocjacji z  Wykonawcą. 

Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę w trakcie realizacji zamówienia osób wykonujących czynności w zakresie:

a) obsługi walców,

b) obsługi koparek,

c) wykonywania warstw konstrukcyjnych drogi, oraz prac związanych z oznakowaniem;

d) układania kanałów kanalizacji deszczowej;

z wyjątkiem osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi

Zamawiajacy dopuszcza możliwość powierzenia realizacji przedmiotu zmaówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca odpowiada za ich działania lub znaiechania jak za swoje własne.

UWAGA!!! 04.01.2017 ZMIANA TREŚCI SIWZ!