ZARZĄDZENIE  Nr  80/2015 

Wójta Gminy Kleszczewo

z dnia  12 listopada 2015r.

 

w sprawie :   powołania komisji przetargowej w celu przeprowadzenia postępowania o  udzielenie zamówienia publicznego na zadanie: „Budowa chodnika w ciągu ul. Leśnej w miejscowości Tulce łącznie z odwodnieniem.”

 

 

Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 08 marca 1999 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz.U.  z 2015 r. poz. 1515), art. 19 i art. 21  ustawy z dnia 29  stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz.907 ze zm.), zarządzam co następuje: 

§ 1

Powołuję komisję przetargową do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie zadania: „Budowa chodnika w ciągu ul. Leśnej w miejscowości Tulce łącznie z odwodnieniem.”

w  następującym składzie:

 

Przewodnicząca:            Katarzyna Sznajder-Występska

Członkowie:                  Ewa Olczak

Mariusz Siwczak                                 

                

 

§ 2

1. Do obowiązków osób wchodzących w skład komisji  należy w szczególności:

1)     ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu,

2)     badanie i ocena ofert złożonych  przez wykonawców,

3)     wnioskowanie o odrzucenie oferty lub wykluczenie wykonawców, w przypadkach określonych w ustawie

4)     wybór najkorzystniejszej oferty.

2. Za przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pod względem formalno-prawnym oraz prowadzenie dokumentacji i protokołów postępowania odpowiada  Katarzyna Sznajder-Występska.

 

§ 3

Pracami komisji kieruje przewodniczący, do którego zadań należy w szczególności:

1)     wyznaczenie terminów posiedzeń komisji oraz ich prowadzenie,

                odebranie oświadczeń od członków komisji, o których mowa w art. 17 ust. 2 ustawy,

2)     informowanie kierownika zamawiającego o problemach związanych z pracą komisji oraz   

        istnieniu  okoliczności wyłączających poszczególne osoby z udziału w postępowaniu.

 

§ 4

Zarządzenie wchodzi w życie  z dniem podpisania.