Zamawiający:
Gmina Kleszczewo

Tytuł przetargu:
Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Kleszczewo - dostawa komputerów oraz przeprowadzenie szkoleń".

CPV:
30213000-5, 30213300-8, 30232110-8, 80533100-0

Tryb zamówienia:
przetarg nieograniczony

Warunki:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

2. Posiadania wiedzy i doświadczenia;
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej jedną dostawę polegającą na dostarczeniu, rozmieszczeniu i uruchomieniu co najmniej:
" 100 notebooków lub komputerów,
" 5 urządzeń wielofunkcyjnych typu drukarka/skaner
" Przeszkoleniu z obsługi komputera min. 50 osób.
Wykonawca zobowiązany jest do załączenia dowodu, że dostawy zostały wykonane należycie.

3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi
do wykonania zamówienia;
Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest:
1) udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie
(w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii) tych podmiotów
do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (wypełniony i podpisany załącznik nr 7 do SIWZ);
2) podać nazwy (firmy) podwykonawców w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.

VI Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy:

1. W celu oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu
z art. 22 ust. 1 ustawy, opisanych w punkcie V. SIWZ należy przedłożyć:
1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wypełniony
i podpisany - załącznik nr 2 do SIWZ;
2) wykaz wykonanych głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie - wypełniony i podpisany załącznik nr 5 do SIWZ;
W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem na rzecz, którego dostawy wskazane
w Wykazie dostaw zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. Wykonawca wpisuje jedynie takie zamówienie do Wykazu dostaw;

2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 pkt 1-11 ustawy, należy przedłożyć:
1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - wypełniony i podpisany załącznik
nr 3 do SIWZ;
2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu
o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

Dokumenty podmiotów zagranicznych:
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt VI.2.2), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji
ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego
lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem.
Terminy wystawienia dokumentów są tożsame jak opisane dla dokumentów dotyczących podmiotów zagranicznych.

3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy przedłożyć następujące dokumenty:
1) Wykaz oferowanych urządzeń - załącznik nr 4 do SIWZ.
2) Karty katalogowe oferowanych urządzeń.

3) Inne wymagane przez Zamawiającego dokumenty/oświadczenia:
1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ;
2) Wypełniona i podpisana Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r o ochronie konkurencji i konsumentów
(Dz. U. Nr 50 poz. 331 z późn. zmianami), albo informacja o tym, że Wykonawca
nie należy do grupy kapitałowej - wypełniony i podpisany załącznik nr 6 do SIWZ;
3) Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii - dotyczy wyłącznie pełnomocnictwa) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.

Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika zgodnie z zasadami
art. 23 ust. 2 ustawy.

Jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty,
na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy zobowiązany jest załączyć do oferty wypełniony
i podpisany załącznik nr 8 do SIWZ oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Dokumenty, których treść stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa należy zabezpieczyć
w sposób uniemożliwiający bezpośrednie odczytanie treści np. poprzez zastosowanie nieprzejrzystej folii.
Niedochowanie należytej staranności poprzez niepodjęcie niezbędnych działań w celu zachowania poufności informacji mających stanowić tajemnicę przedsiębiorstwa
oraz brak wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa skutkuje jawnością całej oferty.


Termin realizacji:
18 grudnia 2015r.

Osoba odpowiedzialna:
Katarzyna Sznajder-Występska

Miejsce składania ofert:
Urząd Gminy Kleszczewo, ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo - Sekretariat pok. nr 16

Oferty można składać do:
2015-11-12 godz: 09:00

Otwarcie ofert:
2015-11-12 godz: 09:15

Miejsce otwarcia ofert:
Urząd Gminy Kleszczewo, ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo - pok. nr 7.

Kryteria wyboru:
cena - 80%
okres gwarancji - 20%


Wadium:
10.000,00

Uwagi:
Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca odpowiada za ich działania lub zaniechania jak za swoje własne.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów ani zastosowania aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

Ogłoszenie o wszczęciu postępowania zamieszczono w elektronicznym Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 159379 - 2015 w dniu 02.11.2015r. Zostało ono również wywieszone na tablicy informacyjnej UG.

Zakup w ramach Projektu pt. "Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemy w Gminie Kleszczewo" w ramach działania 8.3 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013.


Firmy uczestniczące
1. ALLTECH Sp. K., ul. Spółdzielcza 33, 09-407 Płock, cena oferty brutto 709 966,16 zł, okres gwarancji 60 miesięcy  
2. Konwerga sp. z o.o., ul. Janikowska 21, 61-070 Poznań, cena brutto 639 545,88 zł, okres gwarancji 60 miesięcy   Wygrany