Zamawiający:
Gmina Kleszczewo

Tytuł przetargu:
Przetarg nieograniczony na przebudowę drogi gminnej nr 329013P - chodnik i rów odwadniający, oraz przebudowę drogi powiatowej nr 2447 P w miejscowosci Śródka w odcinku od 0+160,00km do 0+3334,00km

CPV:
45.23.31.20 - 6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45.23.32.20 - 7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45.23.32.22 -1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45.23.21.30 - 2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej


Tryb zamówienia:
Przetarg nieograniczony powyżej 30.000euro i poniżej 5.186.000euro

Warunki:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ.

2) posiadania wiedzy i doświadczenia
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w okresie prowadzenia działalności, co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia wg CPV:
45.23.31.20 - 6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45.23.32.20 - 7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45.23.32.22 -1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45.23.21.30-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz miejsc wykonania.

Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ.

3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ oraz, gdy Wykonawca:
- przedstawi wykaz osób funkcyjnych biorących udział w wykonaniu przedmiotu zamówienia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ,
- oświadczy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (osoby funkcyjne: posiadają uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie zleconego zadania - o specjalności inżynieryjnej drogowej
i instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń - wodociągowych i kanalizacyjnych, oraz posiadają aktualne zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego potwierdzające wpis danej osoby na aktualną listę członków tej izby) - załącznik nr 9 do SIWZ.

4) sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 350.000 PLN.



Termin realizacji:
30.09.2015r.

Osoba odpowiedzialna:
Ewa Olczak - w zakresie merytorycznym, Magdalena Rakszawska - w zakresie formalno - prawnym

Miejsce składania ofert:
Urząd Gminy w Kleszczewie, ul. Poznańska 4, sekretariat pok. nr 16 - na I piętrze

Oferty można składać do:
2015-04-16 godz: 09:00

Otwarcie ofert:
2015-04-16 godz: 09:15

Miejsce otwarcia ofert:
Urząd Gminy kleszczewo pok. nr 7

Kryteria wyboru:
cena - 94% okres gwarancji - 6%

Wadium:
10.000zł

Uwagi:
Zamawiający nie wyklucza możliwości udzielania zamówień uzupełniających o łącznej wartości do 50 % wartości zamówienia podstawowego
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Wykonawca składając ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z dniem wskazanym, jako termin składania ofert.

Ogłoszenie o wszczęciu postępowania zamieszczono w elektronicznym Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 73668 - 2015 w dniu 01.04.2015r. Zostało ono również wywieszone na tablicy informacyjnej UG.


Firmy uczestniczące
MEGABUD GAMALCZYK&GARCZYŃSKI Sp. jawna ul. Rolna 15 62-025 Kostrzyn cena oferty brutto 296.653,39zł, okres gwarancji - 60 miesięcy.  
PUB BRUKPOL S.C. Strzelce Wielkie 81c 63-820 Piaski cena oferty brutto 266.191,68zł, okres gwarancji - 60 miesięcy  
Zakład Drogowo Transportowy Sławomir Begier 62-330 Nekla ul. Orzeszkowej 39 cena ofert brutto 184.013,66zł, okres gwarancji - 61 miesięcy   Wygrany