Zamawiający:
Gmina Kleszczewo

Tytuł przetargu:
Kredyt długoterminowy na zadanie inwestycyjne

CPV:
66113000-5

Tryb zamówienia:
PRZETARG NIEOGRANICZONY O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ POWYŻEJ 14 000 EURO I PONIŻEJ 200 000 EURO

Warunki:
5.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące
warunki udziału w postępowaniu:
1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
Warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2),
2. posiadania wiedzy i doświadczenia.
Warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2),
3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi
do wykonania zamówienia;
Warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2),
4. znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia.
Warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2),

5.2 Z udziału w procedurze udzielenia zamówienia publicznego wyklucza się:
Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 22 ust. 1 (pkt. 5.1 SIWZ) oraz którzy nie wykazują braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy.

5.3 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o analizę złożonych oświadczeń i dokumentów. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: "spełnia albo nie spełnia".

6. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.

6.1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia:
1. Wypełniony formularz ofertowy - Załącznik nr 1.
2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik
nr 2.
3. Zgodnie z treścią art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy.

6.2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia
(art. 24 ust. 1 ustawy) należy załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia:
1. Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia - Załącznik nr 3.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania a ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 Pzp, zawarte w Załączniku nr 3.
3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Dokumenty, o których mowa wyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty żądane muszą być złożone przez każdego z Wykonawców.


Termin realizacji:
Termin wykonania zamówienia do 10 lat.

Osoba odpowiedzialna:
Agata Kaczmarek - insp.ds księgowości budżetowej

Miejsce składania ofert:
Sekretariat Urzędu Gminy w Kleszczewie
ul. Poznańska 4
63-005 Kleszczewo


Oferty można składać do:
2013-11-18 godz: 10:00

Otwarcie ofert:
2013-11-18 godz: 10:15

Miejsce otwarcia ofert:
Urząd Gminy Kleszczewo
ul. Poznańska 4
63-005 Kleszczewo
Salka konferencyjna na parterze


Kryteria wyboru:
najniższa cena

Wadium:
nie jest wymagane

Uwagi:
Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna sie wraz z upływem składania ofert.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert w formie elektronicznej.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia umieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 450576-2013 w dniu 05.11.2013r. Zostało ono również wywieszone na tablicyinformacyjnej UG Kleszczewo i zamieszczone na stronach www.bip.kleszczewo.pl oraz www.kleszczewo.pl


Firmy uczestniczące