Zamawiający:
Gmina Kleszczewo - Urząd Gminy Kleszczewo

Tytuł przetargu:
Budowa drogi gminnej Markowice - Zmysłowo, Gm. Kleszczewo - II etap".

CPV:
45.23.31.20-6.

Tryb zamówienia:
Przetarg nieograniczony poniżej 211.000 euro

Warunki:
* Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki 1.1 Warunki ogólne udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1) posiadają odpowiednie zgody na prowadzenie działalności lub czynności, związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.2. Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców: 1) Wykonawca musi posiadać kadrę techniczną w tym osobę wyznaczoną do kierowania robotami i posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie zleconego zadania, należącą do właściwej izby inżynierów budownictwa, oraz pracowników fizycznych o kwalifikacjach umożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia. Udokumentowanie należy przedstawić w formie list zawierającej : imię nazwisko , wykształcenie , uprawnienia budowlane oraz staż pracy dla kadry oraz ilość pracowników w danym zawodzie robotniczym; 2) Wykonawca musi dysponować odpowiednimi niezbędnym sprzętem (wraz z obsługą) przeznaczonymi wyłącznie do realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia. Udokumentowanie należy przedstawić w formie list zawierającej : rodzaj sprzętu , ilość , rok produkcji . 3) Wykonawca musi istnieć na rynku minimum 3 lat w branży związanej z przedmiotem zamówienia, okres ten musi wynikać ze złożonych dokumentów wykonawca w trzech ostatnich latach zrealizował lub aktualnie realizuje z należytą starannością zadanie o charakterze i złożoności zbliżonej do przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem (o wartości min 80 % ceny ofertowej brutto) Udokumentuje odpowiednimi referencjami potwierdzającymi ich realizację. 4) Wykonawca posiada: polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, 5) Informacja w zakresie wykonania zamówienia przez podwykonawców - zamawiający nie przewiduje możliwości wykonywania usług przez podwykonawców, z wyjątkiem zdarzeń losowych, wówczas całkowitą odpowiedzialność za realizację zamówienia ponosić będzie Wykonawca. 6) Wykonawca na przedmiot zamówienia udzieli gwarancji na roboty budowlane na okres 36 miesięcy od daty odbioru końcowego a na dostarczane urządzenia zgodnie z gwarancją producenta Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na materiały wyposażenie użyte do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnych z projektem świadectwa i atesty dopuszczające do użytkowania ( oświadczenie ) 7) Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub możliwości zaciągnięcia kredytu w wysokości umożliwiającej realizację umowy . Udokumentowanie zaświadczeniem z banku o zasobach finansowych lub możliwości zaciągnięcia kredytu . ( Załącznik nr 13). 8) w przypadku ewentualnych zamówień dodatkowych, dokonywanych przez Zamawiającego w ciągu pierwszego kwartału po odbiorze przedmiotu zamówienia, oferent zrealizuje je w cenach jednostkowych nie przekraczających wartości wynikających ze złożonej oferty oraz w przypadku zamówień uzupełniających wykonawca w ciągu pół roku od odbioru końcowego wykona je w cenach jednostkowych wynikających z przedstawionej oferty na niniejsze zadanie - kosztorys ofertowy ( oświadczenie do formularza ofert. Załącznik nr 10) . 10)Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub możliwości zaciągnięcia kredytu w wysokości umożliwiającej realizację umowy . Udokumentowanie zaświadczeniem z banku o zasobach finansowych lub możliwości zaciągnięcia kredytu . ( Załącznik nr 13). 11)Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji powykonawczej oraz inwentaryzacji geodezyjnej zadania, wykonanej przez uprawnionego geodetę (oświadczenie nr 15)
* Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu spełnienia warunków art. 22. ust. 1 ustawy z dnia 29.stycznia 2004 r. , potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagalne: 1. Formularz ofertowy (załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji). 2. Kosztorys ofertowy ( przygotowany w oparciu o ślepy kosztorys robót zał. nr 2 do s.i.w.z.). 3. Podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu na udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art.22 ust.1,24 ustawy (załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji). 4. Podpisane ogólne warunki umowy (załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji). 5. Aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia w tym licencji i zezwoleń oraz zawierający nazwisko osoby/osób uprawnionych do reprezentowania firmy (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert). 6. Informacje z Krajowego Rejestru Karnego, dotyczące prawomocnego skazania za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (szczególnie: wyłudzenia zamówienia, utrudnienia lub udaremnienia przetargu, zmowy przetargowej, przekupstwa) lub za jakiekolwiek inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych w zakresie określonym w art. 24 ust. 4-9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Jeśli oferentem jest spółka prawa handlowego ww. informacje powinny dotyczyć członków zarządu firmy. 7. Aktualne zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzające, że oferent nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne, lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (zaświadczenia muszą zostać wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert). 8. Wypełniony załącznik nr 5 - Doświadczenie Wykonawcy + dołączone listy referencyjne min. 3 szt. 9. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od działalności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmującej roboty, na które Wykonawca składa ofertę. 10. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa 11. Wykaz zatrudnionych osób - wzór + uprawnienia (zał. Nr 8 do SIWZ). 12. Wykaz sprzętu będący w dyspozycji w okresie wykonywania przedmiotowego zadania - wzór , (zał. nr 7 do SIWZ) 13.Oświadczenie do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- zawartym w załączniku nr 4 do SIWZ. 14. Zaświadczenie z banku o zasobach finansowych lub możliwości zaciągnięcia kredytu . ( Załącznik nr 13).


Termin realizacji:
do 31.08.2008r.

Osoba odpowiedzialna:
Ewa Olczak

Miejsce składania ofert:
Sekretariat Urzędu Gminy Kleszczewo, ul Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo w godz. urzędowania zamawiającego - tj. pon 8:00 - 16:00 ; wt - pt 07:00 - 15:00
tel. 061 8176 017; 8176 020; 8176 033
fax 061 8176 184
mail to: urzad@kleszczewo.pl


Oferty można składać do:
2008-07-04 godz: 09:00

Otwarcie ofert:
2008-07-04 godz: 09:30

Miejsce otwarcia ofert:
Urząd Gminy Kleszczewo, ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo , pokój nr 7 (sala konferencyjna).

Kryteria wyboru:
cena

Wadium:
5 000,00 PLN /pięć tysięcy złotych 00/100)

Uwagi:
Termin związania ofertą - 30 dni.

KONIECZNE JEST wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy zgodnie z punktem XI specyfikacji (5% wartości ofertowej brutto) .

Nie dopuszcza się skladania ofert częsciowych ani wariantowych.
Nie dopuszcza się możliwości powierzenia robót podwykonawcom (z wyjątkiem zdarzeń losowych - wówczas całkowitą odpowiedzialność za realizację zamówienia ponosić będzie Wykonawca)

Zamawiający przewiduje zamówienie uzupełniające i dodatkowe zgodnie z art. 67 pkt. 5,6 ustawy .

Ogłoszenie o wszczęciu przetargu zamieszczono w elektronicznym Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 122913-2008 w dniu 6 czerwca 2008r. Zostało ono również wywieszone na tablicach informacyjnych UG Kleszczewo i zmieszczone na stronach www.bip.kleszczewo.pl i www.kleszczewo.pl


Firmy uczestniczące
1. STRABAG Sp. z o.o.; Oddział Poznań; ul. B. Brechta 7; 03-472 Warszawa OFEROWANA CENA NETTO: 140 849,45 PLN   Wygrany
2. COLAS Polska sp. zo.o.; ul. Nowa 49, 62-070 Palędzie OFEROWANA CENA NETTO: 175 353,57 PLN  
3. DROGMEL Zakład Robót Drogowych i Melioracyjnych, Jerzy Cegłowski, Borowy Młyn, ul. Starych Wierzb 17, 62-010 Pobiedziska OFEROWANA CENA NETTO: 184 642,18 PLN  
4. Zakład Drogowo - Transportowy, Sławomir Begier, ul. Orzeszkowej 39, 62-330 Nekla OFEROWANA CENA NETTO: 151 853,38 PLN