Kleszczewo: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Kleszczewo
Numer ogłoszenia: 266627 - 2014; data zamieszczenia: 31.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kleszczewo - Urząd Gminy Kleszczewo , ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo, woj. wielkopolskie, tel. 061 8176017, 8176020, 8176033, faks 061 8176184.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Kleszczewo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zaprojektowanie i wybudowanie sieci szerokopasmowej obejmującej swym zasięgiem znaczną część obszaru Gminy Kleszczewo. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: przygotowania wszelkich niezbędnych projektów dotyczących między innymi: kanalizacji teletechnicznej, światłowodów, zasilania, masztów i wież radiowych, adaptacji pomieszczeń, analizy spodziewanego pokrycia radiowego wraz z przekrojami trasowymi połączeń radioliniowych uwzględniającymi I strefę Fresnela itp., pozyskania wszelkich niezbędnych zgód i pozwoleń do budowy sieci zgodnie z przygotowanymi projektami, adaptacji pomieszczeń, budowy sieci szerokopasmowej zgodnie z przygotowanymi projektami, dostarczenia i uruchomienia wszystkich niezbędnych urządzeń aktywnych, podłączenia do wybudowanej sieci 100 Beneficjentów Ostatecznych (BO), podłączenia do wybudowanej sieci jednostek Zamawiającego. Efektem przeprowadzonych prac ma być kompletna i gotowa sieć szerokopasmowa spełniająca wymagania opisane w niniejszym dokumencie. Wszystkie wskazane w niniejszym PFU nazwy producentów i elementów należy traktować jako przykładowe a Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych pod warunkiem spełnienia wszystkich wymienionych minimalnych parametrów technicznych i funkcjonalności. Przez rozwiązania równoważne Zamawiający rozumie rozwiązania nie gorsze niż wymagane pod względem: charakteru użytkowego, posiadania wymaganych funkcjonalności, posiadania wymaganych parametrów technicznych (wydajność, wytrzymałość, trwałość, konstrukcje, właściwości fizyczne), parametrów bezpieczeństwa użytkowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ - Program Funkcjonalno-Użytkowy, stanowiącym integralną część niniejszej SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 30.29.00.00-1, 30.21.39.00-5, 30.21.31.00-6, 30.21.33.00-8, 30.23.72.80-5, 30.23.73.00-2, 32.34.42.50-3, 32.40.00.00-7, 32.41.50.00-5, 32.41.80.00-6, 32.42.00.00-3, 32.42.40.00-1, 32.42.70.00-2, 32.51.00.00-1, 32.52.00.00-4, 32.52.40.00-2, 32.56.20.00-0, 32.56.21.00-1, 32.56.22.00-2, 35.12.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100) 2) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Gminy Kleszczewo w Banku Spółdzielczym w Kórniku nr konta 68 9076 0008 2001 0015 1106 0003 ; wadium wpłacane w ten sposób musi być zaksięgowane na koncie Urzędu Gminy. w Kleszczewie przed upływem terminu składania ofert. 3) Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w formie niepieniężnej ( art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy) wraz z określeniem sposobu jego zwrotu Wykonawca zobowiązany jest złożyć w osobnej kopercie oznaczonej w następujący sposób: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Kleszczewo oraz z podaniem nazwy, adresu i telefonu do firmy. 4) Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, 5) Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 6) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7) Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.; 8) Ponadto zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. W przypadku zatrzymania wadium złożonego w formie niepieniężnej Zamawiający ma prawo żądać jego spieniężenia.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.4.3.2)

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) nieprzewidzianych okoliczności formalno - prawnych, 2) zmian osobowych: kierowników robót, osób upoważnionych - tylko w uzgodnieniu i po otrzymaniu akceptacji Zamawiającego. 3) zmian podwykonawców, dalszych podwykonawców lub innych podmiotów uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia, na którego zasobach polegać będzie Wykonawca - wyłącznie na pisemny wniosek Wykonawcy i za zgodą Zamawiającego, udzieloną wyłącznie po dostarczeniu dokumentów określonych przez Zamawiającego, adekwatnie do wymagań obowiązujących w trakcie przeprowadzonej procedury przetargowej 4) terminu zakończenia robót: a) w przypadku nieprzewidzianego przedłużenia się procedur przetargowych uniemożliwiających zawarcie umowy w terminie krótszym niż 30 dni od terminu składania ofert. W takim przypadku termin zakończenia robót może być przedłużony przed zawarciem umowy, nie więcej niż o ilość dni upływających od terminu składania ofert do dnia zawarcia umowy, pomniejszoną o 30 dni, b) w przypadku wstrzymania lub przerwania robót, znajdujące potwierdzenie odpowiednim wpisem do dziennika budowy lub Protokołem Konieczności lub innym dokumentem, wskutek: A. Wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych lub innych nieprzewidzianych zdarzeń losowych (m. in. uniemożliwiających dalsze prowadzenie robót budowlanych), B. Zawieszenia robót przez Zamawiającego, C. Wystąpienia wykopalisk lub awarii uniemożliwiających wykonywanie robót, D. Zmian w dokumentacji projektowej, dokonanych na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, E. Siły wyższej itp. W takich przypadkach dopuszcza się zmianę terminu zakończenia robót o czas uzasadnionej przerwy w robotach, o czas niezbędny do przywrócenia realizowanego przedmiotu zamówienia do stanu przed wstrzymaniem robót, o czas potrzebny na uzyskanie zgody lub niezbędnych pozwoleń, na wprowadzenie koniecznych zmian lub inne okoliczności, poparte odpowiednimi dokumentami, wyłącznie za zgodą obu stron (w formie pisemnego aneksu). c) w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych robót dodatkowych. 5) Warunków płatności, na pisemny wniosek Wykonawcy i za zgodą Zamawiającego. 6) Zmiany zakresu rzeczowego i ilościowego robót. Zmiana taka może mieć miejsce tylko w uzasadnionych przypadkach i dotyczyć może tych robót, których nie przewidziała dokumentacja projektowa - robót niezbędnych lub zamiennych, których konieczność wykonania pojawiła się na etapie realizacji zamówienia. Zmiana ta nastąpi tylko i wyłącznie w wyniku porozumienia obu stron umowy i zatwierdzenia ich przez inspektora nadzoru lub projektanta. W takim wypadku wycena może być dokonana wyłącznie na podstawie cen i stawek określonych w ofercie, a w przypadku ich braku, w oparciu o analizę i wycenę własną z zachowaniem stawek określonych w ofercie i przy uwzględnieniu cen zawartych w powszechnie stosowanych katalogach cen materiałów i prac budowlanych, jeżeli określone stawki nie zostały wskazane w ofercie. 7) Zmiany wysokości podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kleszczewo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy 63-005 Kleszczewo ul. Poznanska 4 pok. nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.01.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy 63-005 Kleszczewo ul. Poznanska 4 Sekretariat pok. nr 16.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak