Zamawiający:
GMINA KLESZCZEWO
UL. POZNAŃSKA 4
63-005 KLESZCZEWO


Tytuł przetargu:
ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG W SEZONIE 2017/2018 NA TERENIE GMINY KLESZCZEWO

CPV:
90.63.00.00-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90.63.00.00-9 - Usługi odśnieżania.


Tryb zamówienia:
Przetarg nieograniczony -3. Wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty określonej w przepisach wykonawczych wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP.

Warunki:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełnią następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące (art. 22 ust. 1 lit. 1 b Pzp):
1) posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie precyzuje warunku, gdyż działalność objęta przedmiotem zamówienia nie wymaga posiadania przez Wykonawcę specjalnych uprawnień
2) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną na kwotę min. 150.000zł.
3) zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że :
a) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia jego działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej trzy usługi dotyczące zimowego utrzymania dróg i ulic o wartości co najmniej 150.000 zł każda
Zamawiający uzna, za spełniony powyższy warunek, jeżeli Wykonawca w wykazie zrealizowanych zamówień zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do OFERTY, wykaże, że w wymaganym okresie zrealizował co najmniej trzy usługi dotyczące zimowego utrzymania dróg i ulic o wartości co najmniej 150.000zł każda oraz załączy do niego dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane w sposób należyty.
b) dysponuje następującym sprzętem (załącznik nr 6 do SIWZ oraz oświadczenie zawarte w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ):
rozsypywarki * - 3 szt.
pługi odśnieżne - 3 szt.
sprzęt ciężki** - 2 szt.
* rozsypywarka(i) - piaskarki, solarki, maszyny rozpryskujące do rozpryskiwania roztworów chlorków,
** sprzęt ciężki - ładowarki (pojemność łyżki min.1,01m3), równiarki, pługi wirnikowe, spycharki kołowe.
Zamawiający uzna, za spełniony powyższy warunek, jeżeli Wykonawca w wykazie posiadanego sprzętu zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do OFERTY, wykaże, że posiada wymagany sprzęt i będzie nim dysponował na potrzeby Zamawiającego przez cały okres trwania usługi oraz oświadczy, że dysponuje odpowiednią liczbą pracowników, fachowców, gwarantującą terminowe i profesjonalne wykonanie zamówienia i posiadającymi wymagane uprawnienia do obsługi sprzętu niezbędnego do realizacji zadania.


Termin realizacji:
16.04.2018

Osoba odpowiedzialna:
Magdalena Trbłajewicz - zakres formalny, Ewa Olczak - zakres techniczny

Miejsce składania ofert:
Urząd Gminy w Kleszczewie, ul. Poznańska 4, 63-005 KLESZCZEWO, pok. 16 - SEKRETARIAT - I p.

Oferty można składać do:
2017-11-22 godz: 09:00

Otwarcie ofert:
2017-11-22 godz: 10:00

Miejsce otwarcia ofert:
Urząd Gminy
w Kleszczewie, ul. Poznańska 4 pok. Sala Konferencyjna - parter.


Kryteria wyboru:
1) cena -60%,
2) czas reakcji w celu podstawienia sprzętu zastępczego - 40%


Wadium:
4.500

Uwagi:
1. Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym, że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
3. Odmowa wyrażenia zgody nie powoduje utraty wadium, natomiast wyrażenie zgody dopuszczalne jest tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Jeżeli przedłużenie terminu związania ofertą dokonywane jest po wyborze oferty najkorzystniejszej, obowiązek wniesienia nowego wadium lub jego przedłużenia dotyczy jedynie Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
4) Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
5) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
6) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania Wykonawcy realizującemu zamówienie, zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
7) Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
8) Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania wykonawców, chyba że taka potrzeba zajdzie.
9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych:
10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
11. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 / 7.Wartość zamówień nie może przekroczyć 50% wartości zamówienia podstawowego
12. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:
13. Operatorów obsługujących sprzęt wskazany w warunkach udziału w postępowaniu.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w dniu 13.11.2017 pod numerem 615101-N-2017 Ogłoszenie zostało umieszczone na Tablicy Ogłoszeń Urzędu Gminy.


Firmy uczestniczące