Zamawiający:
Gmina Kleszczewo

Tytuł przetargu:
Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Kleszczewo w sezonie 2015/2016.

CPV:
90 63 00 00-2, 90 63 00 00-9

Tryb zamówienia:
przetarg nieograniczony poniżej 207 000,00 euro

Warunki:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
Warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ),
2) posiadania wiedzy i doświadczenia.
Warunek zostanie uznany za spełniony w momencie, gdy Wykonawca wykaże wykonanie z należytą starannością, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech zamówień o charakterze i złożoności zbliżonej do przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania
i odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające prawidłową realizację wykazanych zadań (załącznik nr 4 do SIWZ).
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
Warunek zostanie uznany za spełniony w momencie, gdy:
a) Wykonawca wykaże dysponowanie minimum następującym sprzętem (załącznik nr 6 do SIWZ oraz oświadczenie zawarte w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ):
- rozsypywarki * - 3 szt.
- pługi odśnieżne - 3 szt.
- sprzęt ciężki** - 2 szt.
*rozsypywarka(i) - piaskarki, solarki.
**sprzęt ciężki - ładowarki (pojemność łyżki min.1,01m3), równiarki, pługi wirnikowe, spycharki kołowe.
b) Wykonawca przedstawi oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia oraz, że Wykonawca dysponuje odpowiednią liczbą pracowników fachowców, gwarantującą terminowe i profesjonalne wykonanie zamówienia( zawarte w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 SIWZ).
4) znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia.
Warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ),

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy w rozdziale IX pkt. 2 SIWZ.
2. Z udziału w procedurze udzielenia zamówienia publicznego wyklucza się:
Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 22. ust. 1 ( rozdział VIII pkt. 1 SIWZ) oraz którzy nie wykazują braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy.
3. Oferta zostaje odrzucona w przypadku:
- niezgodności z ustawą,
- jeżeli jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
- jeżeli jej treść nie odpowiada treści SIWZ, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy,
- jeżeli zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
- zawiera błędy w obliczeniu ceny,
- została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (…),
- wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3,
- jest nieważna na podstawie przepisów odrębnych.


Termin realizacji:
16 kwietnia 2016r.

Osoba odpowiedzialna:
Ewa Olczak - zakres merytoryczny, Katarzyna Sznajder-Występska - zakres formalno-prawnt

Miejsce składania ofert:
Urząd Gminy Kleszczewo
ul. Poznańska 4
63-005 Kleszczewo
sekretariat - pok. nr 16


Oferty można składać do:
2015-10-14 godz: 08:00

Otwarcie ofert:
2015-10-14 godz: 08:15

Miejsce otwarcia ofert:
Urząd Gminy Kleszczewo
ul. Poznańska 4
63-005 Kleszczewo
pok. nr 7 - parter


Kryteria wyboru:
cena - 97%
Czas reakcji w celu podstawienia sprzętu zastępczego (w godz.) - 3%


Wadium:
4.000,00 zł

Uwagi:
UWAGA!
Zmianie uległa treść SIWZ - zał. nr 8 do SIWZ Umowa
------------------------------------------------------------------------------------------------
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających o łącznej wartości do 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające to zamówienia polegające wyłącznie na powtórzeniu tego samego rodzaju robót, które objęte były zamówieniem podstawowym.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Termin związania ofertą ustala się na 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
W toku niniejszego postępowania Zamawiający ma uprawnienie do przedłużenia terminu związania ofertą.

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia umieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 262434-2015 w dniu 06.10.2015r. Zostało ono również wywieszone na tablicy informacyjnej UG Kleszczewo i zamieszczone na stronach www.bip.kleszczewo.pl oraz www.kleszczewo.pl


Firmy uczestniczące
Kółko Rolnicze Zakład Usług Prod.i Handlu Węgierskie, 62-025 Kostrzyn, cena oferty brutto - 162.792,28 zł, podstawienie sprzętu zastępczego - 2h od wystąpienia awarii