Zamawiający:
Gmina Kleszczewo

Tytuł przetargu:
Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Kleszczewo w sezonie 2009/2010

CPV:
90.21.20.00-6 ; 90.21.30.00-3

Tryb zamówienia:
nieograniczony poniżej progów unijnych

Warunki:
1. Warunki ogólne udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
1) posiadają odpowiednie zgody na prowadzenie działalności lub czynności, związanych z realizacją
przedmiotu zamówienia,
2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.


2. Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców :
1) Wykonawca musi dysponować pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe i uprawnienia do realizacji zamówienia muszą posiadać uprawnienia.
2) Wykonawca musi dysponować odpowiednimi pojazdami oraz niezbędnym sprzętem (wraz z obsługą) przeznaczonymi wyłącznie do realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia.
3) wykonawca w trzech ostatnich latach zrealizował lub aktualnie realizuje (min. przez co najmniej 10 miesięcy) z należytą starannością usługę o charakterze i złożoności zbliżonej do przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem (o wartości min 80 % ceny ofertowej brutto), udokumentuje odpowiednimi referencjami potwierdzającymi ich realizację.
4) wykonawca posiada: polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia,
5) Informacja w zakresie wykonania zamówienia przez podwykonawców - zamawiający nie przewiduje
możliwości wykonywania usług przez podwykonawców, z wyjątkiem zdarzeń losowych, wówczas
całkowitą odpowiedzialność za realizację zamówienia ponosić będzie Wykonawca.

3. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne
3.1. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
1) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o
których mowa w art. 22. ust. pkt. 1-3, art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych,
2) wykonawców, którzy bezpośrednio wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji,
3) wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego
postępowania,
4) wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub
dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy , z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt. 3,
5) wykonawców, którzy nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.

Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
1) jest niezgodna z ustawą ,
2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej
konkurencji,
4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
6) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub
błędy w obliczeniu ceny,
7) Wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny,
8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

X. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:
1. Dokumenty wymagane:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji
działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert.
2) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów
prawa lub innych dokumentów rejestrowych,
5) oświadczenie do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- zawartym w załączniku nr 3 do SIWZ.
6) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zał. nr 1do SIWZ).
7) Wypełniony i podpisany "KALKULACJA OFERTOWA" - (zał. nr 8.do SIWZ).
8) zaparafowany wzór umowy - każda zapisana strona, (zał. nr 2 SIWZ), jako akceptacja warunków w niej zawartych.
9) Ubezpieczenie
10) Referencje
2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiedni, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

3. Dodatkowe dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej
1) umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie lub zobowiązanie do jej zawarcia w
przypadku wyboru ich oferty.
2) Oferta winna zawierać wymienione wcześniej wymagane dokumenty dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie .

4. Inne dokumenty:
1) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty:

a) wykaz sprzętu (jakim dysponuje wykonawca wraz z odpowiednim opisem) przeznaczonego do realizacji przedmiotu zamówienia, stacjonującego na terenie gminy w pełnej gotowości do prowadzenia akcji zima (zał. Nr 4 do SIWZ)
b) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zał. Nr 5 do SIWZ),
c) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług (o wartości min. 80 % ceny ofertowej brutto), przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania; należy załączyć dokumenty (referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (wg wzoru -zał. Nr 6),
d) polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej;
2) W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - wystarczy oświadczenie Wykonawcy, złożone w formularzu ofertowym (zał. 3 do SIWZ)
Wszystkie dokumenty (z wyjątkiem oryginałów pełnomocnictw i upoważnień do podpisania oferty) mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność (każdą zapisaną stronę dokumentu) przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem" i z datą dokonania potwierdzenia.


Termin realizacji:
Przewidywany czas realizacji usług - od drugiego dnia po zawarciu umowy do dnia 2008.04.16 (termin ten zostanie przedłużony do czasu utrzymania się niekorzystnych warunków zimowych

Osoba odpowiedzialna:
Ewa Olczak

Miejsce składania ofert:
Urząd Gminy w Kleszczewie
ul. Poznańska 4
63-005 Kleszczewo
Pokój nr 16 SEKRETARIAT


Oferty można składać do:
2009-10-29 godz: 09:00

Otwarcie ofert:
2009-10-29 godz: 09:15

Miejsce otwarcia ofert:
Urzad Gminy w Kleszczewie Ul. Poznanska 4
/salka konferencyjna /


Kryteria wyboru:
najniższa cena

Wadium:
nie jest wymagane

Uwagi:
Termin związania ofertą 30 dni.

Nie dopuszcza się skladania ofert częsciowych ani wariantowych.

Zamawiający przewiduje zamówienie uzupełniające i dodatkowe zgodnie z art. 67 pkt. 6 ustawy .

Przewiduje sie możliwość udzielenia zamówień uzupełniających i dodatkowych do 50% wartości ceny ofertowej zamówienia podstawowego.
Ogłoszenie o wszczęciu przetargu zamieszczono w elektronicznym Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 184777-2009 w dniu 21 października maja 2009r. Zostało ono również wywieszone na tablicach informacyjnych UG Kleszczewo i zmieszczone na stronach www.bip.kleszczewo.pl i www.kleszczewo.pl




Firmy uczestniczące
"Przedsiębiorstwo Usługowo-Drogowe DROG - BUD Roman Biskup, ul. Brodowska 36a/18, 63-000 Środa Wlkp., kraj/woj. wielkopolskie. CENA NETTO 272.974,70   Wygrany