Zamawiający:
Gmina Kleszczewo, ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo

Tytuł przetargu:
Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Kleszczewo

CPV:
66.51.00.00-8

Tryb zamówienia:
przetarg nieograniczony poniżej progów unijnych

Warunki:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki tj.:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tzn. posiadają najbliższą placówkę wyznaczoną do realizacji zamówienia w promieniu 200 km od siedziby Zamawiającego, zatrudniającą co najmniej dwóch pracowników posiadających uprawnienia do wystawiania polis ubezpieczeniowych oraz co najmniej jednego pracownika do likwidacji szkód. W przypadku korzystania z zewnętrznej likwidacji szkód, osoba fizyczna bądź osoba prawna prowadząca likwidację szkód na zlecenie Wykonawcy musi mieć placówkę w promieniu 200 km od siedziby Zamawiającego.
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,


Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia" w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w pkt. 9 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnia.
Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
Wymagane niżej wymienione dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii nie potwierdzonych notarialnie muszą być opatrzone klauzulą "ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM" i poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę na każdej stronie.

1. Posiadanie uprawnień do wykonywania działalności ubezpieczeniowej
- Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2003 r. Nr 124, poz. 1151 z późn. zm.);
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty
2. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu i nie podleganie wykluczeniu z udziału w postępowaniu - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 Uzp oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 Uzp.
3. Posiadanie wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia - Oświadczenie obejmujące adres placówki do wystawiania polis i do likwidacji szkód, zgodnie z załączonym wzorem.
W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa podmioty lub więcej podmiotów gospodarczych każdy z nich musi spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, pkt 1-4 ustawy, oraz nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - każdy z podmiotów występujących wspólnie musi złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Oferta złożona przez podmioty występujące wspólnie musi zawierać pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego wszystkie podmioty występujące wspólnie.

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej przedstawia dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH ŻĄDANYCH W CELU POTWIERDZENIA, ŻE OFEROWANE USŁUGI ODPOWIADAJĄ WYMAGANIOM OKREŚLONYM PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO:
1. Informowanie przez Wykonawcę pełnomocnika Zamawiającego o bieżącej likwidacji szkód Zamawiającego - Oświadczenie Wykonawcy wg załączonego wzoru.
2. Posiadanie przez Wykonawcę działającego w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych statutu przewidującego możliwość ubezpieczania osób nie będących członkiem towarzystwa - Oświadczenie, że Zamawiający (jednostki Zamawiającego) będą traktowane jak osoby nie będące członkami towarzystwa.
3. Posiadanie przez Wykonawcę ogólnych (szczególnych) warunków wszystkich ubezpieczeń określonych w przedmiocie zamówienia. - Ogólne (szczególne) warunki ubezpieczenia.


Termin realizacji:
od dnia 01.10.2009r. do dnia 30.07.2012r.

Osoba odpowiedzialna:
Justyna Dajnowicz, Maximus Broker Sp. z o.o., ul. Szosa Chełmińska 164, 87-100 Toruń, tel. (056) 669-05-29, fax (056) 664-47-06, e-mail: justyna.dajnowicz@maximus-broker.pl Godz: pon-pt 8.00-16.00.

Miejsce składania ofert:
Urząd Gminy w Kleszczewie
ul.Poznańska 4
63-005 Kleszczewo
Sekretariat - I piętro


Oferty można składać do:
2009-08-11 godz: 11:00

Otwarcie ofert:
2009-08-11 godz: 11:15

Miejsce otwarcia ofert:
Urząd Gminy w Kleszczewie
ul.Poznańska 4
63-005 Kleszczewo
pokój nr 7


Kryteria wyboru:
Kryterium oceny ofert:
A. Cena łączna ubezpieczenia - 60%
B. Zaakceptowanie klauzul dodatkowych - 40%

w trakcie wyboru najkorzystniejszej oferty będzie brana pod uwagę przez Komisję Przetargową cena łączna.


Wadium:
Zamawiający nie wymaga wadium

Uwagi:
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom.
W przypadku wzrostu majątku w okresie trwania umowy, zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.
Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach uzupełniających stawek nie wyższych niż zastosowanych w zamówieniu podstawowym, proporcjonalnie do okresu rzeczywiście udzielanej ochrony wg systemu pro rata temporis.
Składający ofertę pozostaje nią związany na okres 30 dni kalendarzowych od daty upływu terminu składania ofert. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, w tym że Zamawiający może tylko raz, na co najmniej 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Wykonawcy o wyrażenie zgodny na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłużej jednak niż 60 dni.

Ogłoszenie o wszczęciu przetargu zamieszczono w elektronicznym Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 264392-2009 w dniu 03 sierpnia 2009r. Zostało ono również wywieszone na tablicach informacyjnych UG Kleszczewo i zmieszczone na stronach www.bip.kleszczewo.pl i www.kleszczewo.pl


Firmy uczestniczące
CONCORDIA POLSKA Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych ul.św.Michała 43, 61-119 Poznań - oferowana cena łączna 113.484,00 zł - 89,20 punktów   Wygrany
UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Przedstawiciel w Poznaniu ul.Gen.Kutrzeby 12a/101, 61-719 Poznań - oferowana cena łączna 148.232,00 zł - 75,14 punktów